 |
www.pedagogikaeni.fora.pl Forum ludzi z pedagogiki ENI
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asik
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rumia Płeć: Babeczki
|
Wysłany: Sob 7:58, 07 Lis 2009 Temat postu: Dziennik obserwacji |
|
|
Mam do Was prośę ludziska. Byłam chora przez ostatni tydzień stąd moje braki.... :/ może ktoś napisać co powinno się znaleźć w tym dzienniku obserwacji? Chodzi mi o wyjście z Materny w poniedziałek.... będę bardzo wdzięczna!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Joanna Wojciechowska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wyspa (GD.)
|
Wysłany: Sob 11:39, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
-opis miejsca , opis klasy (schemat pomieszczenia , wykorzystanie przestrzeni itp)
-charakterystyka każdego ucznia (w sytuacjach społ. i szkolnych itd)
-sprawozdania z kolejnych zajęć ( temat, cele, metody, formy, pomoce)
w tym
sprawozdania szczegółowe:
1.czynności nauczyciela 2.czynności ucznia
na koniec
- własny komentarz - zwrócenie uwagi na komunikację itp
- ogólna refleksja odnośnie całej szkoły, pobytu w szkole itp
tak mniej więcej ma wyglądać dziennik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asik
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rumia Płeć: Babeczki
|
Wysłany: Sob 23:09, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wielka dziękówa Asiu! A tak swoją drogą to... JAK JA MAM TO WSZYSTKO OGARNĄĆ W JEDNYM MOMENCIE???!!! TO PRZERASTA MOJE MOŻLIWOŚCI PERCEPCYJNE!!! No nic... JA WCALE NIE PANIKUJĘ!!!! :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|