Autor Wiadomość
Dominika
PostWysłany: Czw 22:25, 05 Cze 2008    Temat postu:

Szalenie dziękujęSmile
Maila dostałam:) życie mi ratujesz:)
paulinka3012
PostWysłany: Czw 22:12, 05 Cze 2008    Temat postu:

Dominisiu wysłałam Ci na Twojego prywatnego @ Wink
dominika eni grupa b
PostWysłany: Czw 20:56, 05 Cze 2008    Temat postu:

To u góry pisałam ja, tak jakby co:)
Gość
PostWysłany: Czw 20:46, 05 Cze 2008    Temat postu:

A czy ktos byłby w stanie umieścić ostatni wykład z dydaktyki? Bo zbłąkana owieczka oczywiście nie ma:(
paulinka3012
PostWysłany: Śro 19:53, 04 Cze 2008    Temat postu:

nie mogę znaleźć tych materiałów z dydaktyki na naszym @. byłabym wdzięczna za jakieś notatki Smile
gosc
PostWysłany: Śro 18:26, 04 Cze 2008    Temat postu: poprawka

To mozna miec w koncu poprawke z dydaktyki czy nie????????????????
Martuś
PostWysłany: Śro 17:19, 04 Cze 2008    Temat postu:

jeśli ktoś ma jakieś w miarę dobre notatki to niech się podzieli z innymi:D
Marta Jurczyk
PostWysłany: Pon 22:46, 02 Cze 2008    Temat postu:

Bo to jest takie lanie wody- jak z filozofią. Wydaje mi się, że jakieś rozeznanie w tych pojęciach można mieć ale nie żeby kuć się ich znaczenia, bo o to mu zapewne nie chodzi- tylko umieć przyłatać jedno do drugiego.
Gość
PostWysłany: Pon 21:22, 02 Cze 2008    Temat postu:

no tak tylko mi sie ogólnie wydaje że on dopiero pod koniec omawiał z nami te metody i ideologie, a na początku było takie gadanie o nie wiadomo czym. Ciągle się zastanawiam czy mam sie np uczyc co to jest procesualizm... albo inne rzeczy... eh ogolnie dla mnie to jest wielka niewiadoma > :/
Marta Jurczyk
PostWysłany: Pon 16:59, 02 Cze 2008    Temat postu:

To znaczy ja to widzę tak- przynajmniej tak do mnie dotarło jego gadanie- że poda np jakąś metodę nauczania i będziemy musieli to omówić z punktu widzenia danej ideologii.

Ogólnie to weszłam z nim w polemikę na temat tego, że moim zdaniem interakcja powinna generować metody nauczania a nie metody generować interakcje. Takim oto sposobem muszę iść do niego w środę bo " posługując się stwierdzeniem Bourns'a- chcę to z Panią obgadać". Nie wiem czy śmiać się czy płakać.

Na swój rozum to kumam. Bo w sumie chodzi tylko o to, żeby orientować się w znajomości podstawowych pojęć i umieć ich użyć do własnych celów. Czyli chyba jak uzasadnisz swój pogląd, swoje stanowisko- to on to zaakceptuje. Grunt, to dobra argumentacja.
Gość
PostWysłany: Pon 16:10, 02 Cze 2008    Temat postu:

Mam pytanie czy ktoś w ogóle ma jako takie wyobrażenie o naszym wspaniałym zaliczeniu? Może macie jakieś pomysłu jak to mniej więcej bedzie wyglądać i na czym najlepiej jest się skupić? Ja szczerze mówiąc ucze się bardzo ogólnie (nie chce mi sie uzcyć nawet niektórych pojęc) i zwracam uwagę przede wszystkim na te ideologie: konserwatyzm itd. Proszę podzielcie się swoimi przpuszczeniami ! Smile
Gość
PostWysłany: Czw 21:46, 29 Maj 2008    Temat postu:

06.06.08
gosc
PostWysłany: Śro 18:14, 28 Maj 2008    Temat postu:

kiedy mamy zaliczenie, egzamin czy cos tam z tej dziwnej dydaktyki?
Gość
PostWysłany: Pon 13:41, 26 Maj 2008    Temat postu:

prosze o jakies notatki z dydaktyki
paula
PostWysłany: Czw 21:06, 13 Mar 2008    Temat postu: materiały

materiały zamieściłam na naszym mejlu :p są to materiały od Magdy Kretchmer Smile i jej dziękujcie


pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group