www.pedagogikaeni.fora.pl
Forum ludzi z pedagogiki ENI
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.pedagogikaeni.fora.pl Strona Główna
->
misz-masz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
sprawy organizacyjne
----------------
ogłoszenia dziekanatu
zajęcia odwołane
misz-masz
Terminy egzaminów/zaliczeń
Terminy egzaminów/zaliczeń
HydePark
III ROK, VI SEMESTR
----------------
Fakultety
Praktyki
II ROK, IV SEMESTR
----------------
Seminaria
Ćwiczenia
Wykłady
to co już za nami, czyli II ROK, III SEMESTR
----------------
Patologie społeczne
Teoretyczne podstawy diagnozowania
Wiedza o języku
Wiedza z zakresu matematyki
Niepełna sprawność i rehabilitacja
Lekka niepełnosprawność intelektualna
Zaburzenia psychiczne, emocjonalne i psychoterapia
Wiedza z zakresu matematyki
Projektowanie pracy edukacyjno-terapeutycznej
Wiedza społeczno-przyrodnicza
Zaburzenia komunikacji językowej
Organizacja działania
Diagnozowanie specjalnych potrzeb edukacyjnych
I ROK
----------------
Socjalizacja
Wprowadzenie do pedadgogiki
Psychologia wieku dziecięcego
Dydaktyka
Współpraca ze środowiskiem
Historia wychowania
Socjologiczne podstawy edukacji
Języki obce :P
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Asik
Wysłany: Wto 18:04, 13 Sty 2009
Temat postu: organizacja działania -praca zaliczeniowa
Kochane dziwczęta i chłopaki z grupy A!!!! Oto praca Karoliny Sokołowskiej i moja:o) (asika jak cuś...) Udostępniam i jestem mile zaskoczona taką jej popularnością!!! hehehhe..... pozdrawam ciepło z wyra
Karolina Sokołowska, Joanna Pawełkiewicz ENI b
Plan działania edukacyjnego
Ideologia: progresywizm.
Założenia: zakładamy swobodny rozwój uczniów, który umożliwi im wyzwolenie twórczej inicjatywy w procesie nauczania. Chcemy dostosować nasze działanie edukacyjne do indywidualnych potrzeb naszych uczniów, aby pobudzić ich aktywność do zdobywania wiedzy. Polegamy na wewnętrznej motywacji uczniów oraz kładziemy nacisk na kooperację i pracę zespołową. Jako nauczyciele mamy stwarzać warunki do rozwoju potrzeb poznawczych i moralnych dzieci.
Cel: możliwość doświadczenia przez uczniów zjawiska dyfuzji; pobudzenie kreatywnego i twórczego myślenia u dzieci; stymulacja do rozwoju nowych słów i znaczeń.
Konstrukcja planu: zajęcia w grupach dla klasy VI (24 osoby).
Działanie:
1. Prosimy dzieci o podzielenie się na 4 grupy po 6 osób.
2. Wręczamy grupom kartki z zadaniem i prosimy o wykonanie go (pomoce dydaktyczne: słoiki, woda, atrament –znajdują się w pracowni).
3. Prosimy uczniów o przedyskutowanie w grupach zaobserwowanego zjawiska i notowanie wniosków.
4. Nauczyciel podchodzi do każdej z grup w trakcie ich działania ale jest tylko obserwatorem; ewentualnie zadaje pytania naprowadzające.
5. Po dyskusji każda z grup jest proszona o przedstawienie wniosków na forum klasy.
6. W zależności od wyciągniętych wniosków nauczyciel może dalej zadawać pytania naprowadzające, lub bezpośrednio przedstawić klasie nazwę zjawiska.
7. Prosimy uczniów o skonstruowanie w grupach „definicji” dyfuzji, a następnie przedstawienie jej na forum klasy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin